27 August 2009

F.R.I.E.N.Dship

Alhamdulillah...
Aku Happy...
Giler2 nyer happy...
Aper yg aku happy sgt nih???...
Nanti ar..
Dah dapat baru aku bgtau...
Esok kot dapat...
Tak sabar...
Excited...
Teruja...
Sabar la wei!!!
Aku yg tak sabar sebenarnya....hahaha!!


....tgn kanan aku ni sengal2..xtau naper..so xleh nk tulis pnjang2...aku upload gmbr2 "friendship" jek la yer..ader ms aku edit..ntah aper2 jek aku ni...haha!! Layannnnnnnnnnn.........



--------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------


--------------------------------------------------------------------

Hari ni, 28/8/09, kul 7.30 aku dh siap2 nak trun bwh..sempat aku selak lngsir kat bilik.."ermmm, hujan lg..ader payung ok kot nak redah". Actually dr tingkap blik, hujan yg trun tu xder la lebat sgt..renyai2 jek, tp bnyak.. ader yg kurang phm statemnt aku ni..xper janji aku phm..hehe!!

Amik beg+ novel kesukaanku (trilogi bgikan puteri)+payung..bukak gril+pintu..tutup blik(tu pun nk tulis..hehe!)...pki kasut (hr ni pki sandal jek, flat..senang nk redah ujan)..tggu lift dr tngkat 5..dah smpai bwh...

OMG! hujan dr tingkap blik..rupanya xsama, kalo dilihat dr bawah! Renyai tu betullah..tp lebat gak..ditambah plak ngn berangin! Kalo bwk payung pasar tani tu pun xtentu lg baju tak basah! ditambah nak tggu bas lagi...aduuuh..aku decide..."naik balik la..tggu reda skit, br bleh start my daily journey", kataku dlm ati..hehe!

Smpi2 kat bilik..aper aku buat?? Update ini entry laa..smbil melayan lagu "Teruskanlah" dr Agnes Monica..best lagu tu..tp aku doa, aku tak nk jd cam pompuan dlm lg tu..sedey siot!


kuhidup dengan siapa ku tak tahu kau siapa
kau kekasih ku tapi orang lain bagiku
kau dengan dirimu saja kau dengan duniamu saja
teruskanlah teruskanlah kau begitu


enough..enough..ckup la tu piza!!!..jam dh mnunjukkn pkl 8 ni..kang lmbat2 gerak..alamat ader plak yg amik MC nanti!! hahaha

Smbil mnyelak lngsir kat blik..."ermmm, kureng skit la ujan nyer"..

Pegi dulu ya kwn2! Doakan aku pergi n blik keja ngn selamat:)

4 comments:

hidayah tapri said...

da lame nak tekan link blog ko neh dr hari tu tp x tertekan2..hehe..
nway, selamat berpose walaupon x penuh..tp raye nk penuh plak eh??haha..

fiza said...

thank u dayah!! slmat berpose jugak yer..yeyeye!!raya kali ni bleh raya ngn ko..waaa!!rindu bangat sih sama kamu...huuhu!! Tk care ya:)

criestz said...

ok akak..yes im myself.. i'll listen for ur advise =)..owh ok 'selamat hari raya' to u kak fiza
(^^,)

criestz said...

amek kad raye dr sy.. kt entry y latest tu ye.. sy wat sndri tau.. xlawa pon la tapi =P