10 September 2009

terasa..perasa..perasaan..





Aku mudah terasa..
"alaa..ko tu haa yg cepat sgt terasa"...ayt biasa aku dgr...

Aku cepat kecik hati (tp jenis yg simpan..xtunjuk)
"kecik ati la tuuu"...ayt biasa aku dgr...

Aku cepat nangis...
"sikit..sikit nangis..ko ni bleh jd pelakon airmata la"...ni pun dah muak aku dgr..


...ni jek la yg mmpu aku tulis..ader ms nnti aku smbung.. kwn2..smlm dh start 10 mlm terakhir..nasihat utk aku n para pmbaca..tingkatkanlah amal ibadat kita key!

...Jumpa pas RAYA !

4 comments:

ihsan incalescence said...

thats why ignoring is bliss akak !! =)

sile amek special award utk 200 follower y prtame yea.. thanks

afendi ariff said...

terasa.......biasala
perasa.......sensitif jugaklah kiranya
perasaan.....semua orang pun ada, kan?
perasan......malas nak layan!
heh!

fajridil adha said...

hati lembut ye. tapi awk lembut x orgnye? hehe

ShinZira said...

Hmmm..aku sj nk tmbh lagi..ko tu mmg cepat terasa n perasan..hahhaha...perasan tu bukan ape.perasan sendiri maksud org.org cakap len rasa benda len..ha da terasa la tu!!