08 May 2009

Jiwa Kacau...

Padahal ada keja..tp jiwa tgh kacau..i need to write something..kalau tak aku bleh jd giler! First of all, nak wish TERIMA KASIH kat pembaca2, sahabat2, client2, prospect2..di atas sume komen2 yg memberangsngkan dan membakar semangat terhadap blog ni.. Thanks for your e-mails and smses.

Ada satu e-mail tu, nama di rahsiakan..bakal client aku tu..InsyAllah. Dia ckp kenapa aku pki 'aku' dlm blog..it sounds rude, katanya.. Honestly, from bottom of my heart..istilah 'aku' tu bg impak yg begitu bsr kat diri aku ni.. Terasa diri aku ni bukan hipokrit, i'm very sincere in everything i do and d most important, terasa diri ni dekat ngan hati pembaca..cewah!! Hehe.. Apabila tulisan tu dtg dr hati, maka tak perlu dipersoalkan tentang keikhlasan sang penulis tu.. Puitisnya..hehe! Thanks 'D' for your comments.. Komen yg membangun..so aku terima. Hehe!

Malam smlm, adik aku call..tanya psl Insurans..dy tanya kepentingan Insurans..Actually dy tau, tp dy bnyak sgt info, smpai xtau nak ckp yg mana satu.. Aku cakp ngan adik aku tu, bila org tanya psl kepentingan Insurans.. jawapan yg plg terbaik adalah datangnya dari HATI. Kalo ckp bab fakta, semua org tau. That's why bila customer aku tnya apa kpntingan Insurans..aku akn tnya dy blk..siapa yg dy syg kat dunia ni? bila soalan aku tu di balas dgn "NAMA",it means dy pun tau apa sebenrya benefits of Insurans. For me, INSURANS IS ALL ABOUT LOVE.

Actually apa yg aku nak luahkan skrg ni bknlah benda2 kat atas tu..tp biasa la, bg iklan skit..hehe!! Kenapa ek kat dunia ni tak semua boleh sokong @ bg semangat dkt benda yg kt nak buat? Kenapa perlu ada rasa iri hati, dengki and xsuka tgk org berjaya??? Jahat sgt ke aku ni kat mata dy?? Arghhh..aku ni org nya emosi skit..asal ingat kata2 dy..start la meleleh..huhu!!

Stop kat sini je la. Case closed! Allah tu lebih mengetahui segala2nya.. Aku xkan patah semangat and org yg benci ngan aku tu pun jgn nak mimpi la tgk aku DOWN!!!!

Doa yg selalu aku bc pas solat.. Ya Allah Kau lindungilah diriku dr segala Kejahatan, Keburukan dan Kecelakaan MANUSIA dan SYAITAN yg di rejam..Aminnnn!

No comments: