27 May 2009

Petunjuk Itu Datangnya Dr Allah S.W.T

Tajuk kat ats tu, mcm berat jek bunyinya..tp aku rasa taklah seberat perasaan yg aku rasa skrg nih! Tapi aku bersyukur dgn ptunjuk yg diberikan oleh-Nya=). Kalo ikut niat sebenar, mcm nak cite kat sini...nak luahkan sumenya kat sini..tapi aku takut terguriskan perasaan org tu..ni lah aku, sibuk pkir psl perasaan org...tp kdg2 org tak penah trpikir prasaan aku...huhu!

Ala, xkisah pun..aku ikhlas dlm setiap prkara yg aku buat n aku tak harapkan balasan apa2 pun...Tapi sebenrnya, jauh dlm lubuk hati aku ni (ayat x tahan..hehe!)aku mengharapkan ucapan TERIMA KASIH dan dia menghargai segala pengorbanan n pertolongan aku..hnya 2 benda tu jek aku harapkan dr sume org kat sekeliling aku nih..

Petunjuk pertama yg aku dpt pd hr smlm, 26 harbln...nak menitis air mata! Tp aku berjaya menahan mata aku nih. Depan aku tu stranger, aku xkenal...xkan nak nangis depan dy? gila aper...smpai je kat opis, lock pintu..mata aku dah xdpt nak di tahan2..mcm empangan pecah! wawawawa!!! Pas nangis biasela...LEGAAAAA=)

Petunjuk kedua...aku dpt hr ni..btul2 pas aku aminkan doa ms solat maghrib! Takpela, aku anggap benda yg terjadi ni...mcm mimpi je. Case Closed! aku dah xnak ingat apa2 da..dlm doa aku, kalo org tu tak jujur n ada niat nak bohong aku..aku doakan semoga Allah bg petunjuk dan hidayah kat dia..aminn=)

Kalo aku cite ngan kakak aku psl benda ni..mesti dy akn ckp camni..."tu lah, cepat sgt pecaya kat org..cpt sgt kesian kat org..kesian kat diri sndiri dulu, pastu br kesian kat org"...dah biasa da dgr ayt tu...haha! Tp, xpenah nak amik iktibar...aduuuhh!

Yesterday is dead, today almost over..tomorrow i will start a new day! B4 i end up my speech ni..sape2 nak amik PruBSN Takaful di alu2kan, benda yg baik jgn di tangguh2kan...cam biasa la, pe2 hal roger la ye...cr yg plg mudah n tak melibatkan sbrg kos..korang add la aku..kita YM.......fiza_mama83.




Iklan Takaful ni..wajib ada kat setiap post aku..
sebab ni Blog cari Makan...hehe!!

Happy Family starts with YOU




--------insurance, is all ab0ut l0ve-------

No comments: