24 May 2009

Bintang 14 Hari...

....mlm ni aku tak dpt tido. Ada org kol, aku xde mood nak angkat..msg, aku mls nak layan..nape ek??tiba2 jek camni..pdhal td ok jek! Tadi sempat gak YM ngan Faka n Asmaa'...borak ngan dyorg, wlaupun xnmpak muka..aku hepi jap la..menaip smbil gelak..hehe! Thanks korang!

My thanks also goes to Anne..ktorg kluar td..gi Times Square=) N blnja mkn..aku blnja minum..huhu! Masa kat TS aku jumpa skali my best fren..dah 7 bln ktorg tak jumpa..Waaa! aku kangan bangat sih sama kamu.. Ni yg aku mls jumpa dy..he makes my life miserable skejap. That's y, mlm ni aku tak dpt tido!hehe..

Prjumpaan tadi??..biarlah rahsia=). Honestly, aku cam nak menangis.. time nak blk tu..brpisah dan aku xtau bila dpt jumpa dy lg..huhu!!..nsb baik N ada...so, dpt control emosi aku tu... THE END..

------------------------------------------------------
Aku minat 1 lagu ni..dr Kangen Band, tajuk..Bintang 14 Hari.

Lirik Lagu Kangen Band – Bintang 14 Hari

14 hari ku mencari dirimu
Untuk menanyakan dimanakah dirimu
14 hari ku datangi rumahmu
Agar engkau tahu tertatihku menunggumu

Aku kangan sama kamu
Apa kamu udah ngak sayang aku

Maafkanlah aku lari dari kenyataan
Bukan karena aku tak punyai rasa sayang
Maafkanlah aku mencoba ‘tuk berlari
Karena satu nanti engkau pasti kan mengerti

Kamu pacar terbaikku
Walau hanya sekejab di hatiku

Reff:
Mengapa hanya sekejab saja
Ku merasakan indahnya dengan dirimu
Mengapa hanya untaian kata
Ku rasa tiada sempurna cerita cinta kita

Back to Reff: 2x
--------------------------------------------------------

Lagu tu best giler..xtau pun psl band ni..hehe! Ada kena mengena ke lagu ni ngan diri aku?? Ntah aku pun xtau..tp pe2 hal pun lagu ni takde kaitan lgsung dengan Insurans @ Takaful..haha!!



Nak jugak letak..haha! --the brand u can trust--




Actually aku sedih dgr lagu tu..mcm diri aku ngan sseorang..tp akunye pencarian lg thrill..aku cari bkn 14 hari tau..kat setahun jugak la..tp xdelah smpai dtg umah dy..hehe!! Aku harap pencarian aku tu membuahkan satu kputusan yg sgt bijak! Aminnnn...Kalo ikutkn lagu tu, llaki n pompuan tu tak bersama..."Mengapa hanya sekejab saja Ku merasakan indahnya dengan dirimu... Mengapa hanya untaian kata Ku rasa tiada sempurna cerita cinta kita"...menakutkannnn!

Arrrgh! aku pun xtau apa perasaan aku sbnrnya ni..suka ker? suka giler ker? xsuka ker? kwn je ker?...ish!aku pun naik confius nih. Kalo dy msg, aku hepi..kalo dy kol, aku giler kejap..kalo jumpa, bleh jd sasau..tp control la..hehe! So, apa mksudnya ek??? Biarlah...aku berserah jek. Selagi pencarian tu tiada keputusan..hati ni susah utk org lain.. Doa, doa, doa..dan terus berdoa agar aku mndapat petunjuk.. Aminnnn.

Time to sleeeeeeeeeppppp.............

1 comment:

Ema Laa.. said...

ala fiza aku ader bkn nk buzz
xperlaaa..