04 November 2009

GantunG

....lately aku suka dgr lagu "gantung" dr Melly Goeslaw ..lagu dah basi..tp aku suka..bila aku ckp ngn kakak aku yg lagu ni mcm cite aku..dia nyer komen bleh thn pedas la.."yg ko gi tggu wat aper?"..kata2 kakak aku dismbut dan disokong oleh adik aku! korang xpaham laaa...sbb aku pun xpaham perasaan aku ni...

...td aku kol kwn lama..yg dah lama xkol..hmpir 4 tahun la..

'mama, spnjang kita tak contact ni, xkan xder boyfren?'
'xder la kak'
'memilih?'
'tak lah kak,kalo nk memilih pun,kena lah ada brgnya'
'xkanlah xder'
'xder..tp kt tgh tggu sseorang'

wat the heck! aku pun xpasti sama ada prkataan 'tgh tggu sseorang' tu dtg dari hati atau skadar nak ttup cita aku dah ader boyfren blom.. i'm not so sure! mcm mana lah org lain nak paham aku..kalo aku sndiri xphm ngn hati & perasaan aku ni!

...aku xkan brptus asa untuk trus brdoa=)

jom layan lirik lagu ni....

ku harus menemui cintaku
mencari tahu hubungan kita
apa masih atau tlah berakhir

kau menggantungkan hubungan ini
kau diamkan aku tanpa sebab
maunya apa? ku harus bagaimana?
kasih…

(Chorus)


sampai kapan kau gantung cerita cintaku
memberi harapan
hingga mungkin ku tak sanggup lagi
dan meninggalkan dirimu


detik-detik waktu pun terbuang
teganya kau menggantung cintaku
bicaralah biar semua pasti

kau menggantungkan hubungan ini
kau diamkan aku tanpa sebab
maunya apa? ku harus bagaimana?
kasih…

(Chorus)

gantungnya hubungan cintaku
membuatku sakit
hingga mungkin ku tak sanggup lagi
dan meninggalkan dirimu


...aku suka ayat yg dimerahkan tu...hihihi!
bila ek aku bleh BLAH jek dr ingat diri dia????
Allah lebih mngetahui..Wallahualam

1 comment:

z E K r y i L a said...

hmm..
sapekah dia yg dimaksudkan tu?