11 November 2009

Gambar Lama...

Gambar lama..hahahaha! muka masing2 suci tak hingat...hihi. Gmbar ni aku jumpa balik masa kemas kat umah mnggu lepas. Keadaan gmbar ni pun dah xbape elok. Umah aku penah msuk air, abis album aku terapung! Walau apa2 pun..kenangan ngn korang tak penah luntur dr ingatan aku..hehe!



p/s: korang kalo nak tgk...tgk jek...gelak jangan! hihi







dari kiri: hawa, ujie, aku, yati...2000...KFC (jamuan kelas)







dari kiri: aku, hawa, ewin, ina, zetty, anne, mas








aku & hawa..1999...form 4







dari kiri: hawa, aku, ina, pae...kat bus stand bt pahat....blik dr jamuan kelas...hihi






Gmbar yg pertama tu..hawa n ujie dah kawin, yati plak insyAllah 21/11 ni akn mlangsungkan perkhwinan dia..aku jek yg solo lg! hihi






Gmbar yg kedua... Semua dah KAHWIN! Tapi aku tak keseorangan...mas xkawin lagi! hahaha




Gmbar yg pki bj skolah tu... "aku tak sangka la wer ko dh kawin!!"




Gmbr yg last tu...tinggal aku ngn pae jek yg msih solo...huhuhu!






p/s: Nanti, time aku blik kmpung..aku selongkar lagi..carik lagi..hihi!




--------------------------------------------------------