10 March 2010

Thank You

10 March 2010
1.00 PM

Thank you...

Thank you for those who read my luahan perasaan=)
Million thanks to Bro Affendi....your sis ok jek=)
Million thanks to Lily... "baru ko paham la yer?"..hehehe
Million thanks to Ema... "excited giler bila tau ko dah pregnant!"
Million thanks to Lena... "xde cite menarik la na..pusing2 asik tu jek"

Just to name a few....

Last but not least, thank you to supporting fren of mine..Thanks Bro! Ko mmg terbaik la..pndengar trbaik! tmpt wat luhan prasaan trbaik! Kwn yg aku bole cite sume benda..kwn yg bole aku share aku nye gelak (kdg2 gelak mcm pontianak!)..n yg plg best bole tahan ngn perangai OVER sensitive aku nih! Thanks to you Ipin!! Ko mmg kwn terbaik lah! =)

---------------------------------------------------------------------

1.30 PM

Thank you to my boss..."Thanks for the compliment Sir!"

Thank you so much to everybody!

I'm very happy in what im doing rite now..
Happy with my job..
Of course, Im happy with my life!

-------------------------------------------------------------------

2.00 PM

**Happy sgt2 dpt contact blik ngn my senior masa kat UiTM dulu.. Miss u so much Kak Ijan!!! Dia tempat aku luahkan perasaan, suka duka sume aku share ngn dia...mengaji sama2(time tu aku mngaji tergagap2! neves agknya..hehehe!)..tido satu katil, especially time blik kelas... aduuuhhh! I MISS those times**

-----------------------------------------------------------------------

2.42 PM

Teringat satu nasihat dr seorang brpngkat adik..jauh lg muda dr aku..

"Kak, hidup ni mudah..hidup ni indah..hidup ni senang..Allah telah mnguruskan segala2nya..soal rezeki, ajal, maut, jodoh..semua Dia dah tentukan..tinggal manusia tu hanya perlu berusaha..dan bertawakal..Berkat USAHA dan TAWAKAL, dptlah kita mengecapi segala rezeki yg sememangnya dah dijanjikan oleh Allah S.W.T."

"Akak wajib pecaya yg Allah sememangnya mengetahui apa yang TERBAIK utk hamba2Nya & akk pun kena percaya yang Allah TAK akan memungkiri janji.."

Sesungguhnya aku memang percaya pd qada' dan qadar.. Aku pun slalu berdoa agar Dia berikan segala kebaikan pd aku..kebaikan dan keberkatan dr segala segi..

Thanks Udin!


------------------------------------------------

4 comments:

Ema Laa.. said...

ur welcome fiza
aku pon turut hepi

ingat ek
seme yang berlaku nih ader hikmahnyerr

muah2!!

afendi ariff said...

syukurlah kalu semua okeh...
moga happy selalu hendaknya...heh!

UNAI said...

hope sudi folo balik.. hehe.. salam kenal.

UMMU FAIZALIALEESYA said...

nice read ur blog....
so skrg mcmn??? dh berumahtangga dgn si 'dia'> yang 'gantung' @ yang lain.......