03 June 2009

Aezween Rainoe Abd Rahim....dlm kenangan

Dlm kenangan aper??...dlm kenangan status SINGLE dia tu..wat suspen jek..hehe!! 31 mei lps, kul 10 pagi, sah lah dia menjadi isteri kpd Mohd Haireezan B. Raimee @ bob. Alhamdulillah, majlis dia berjalan ngn lancar.. dan dgn meriahnyaa..wlaupun ms tu ade berlaku incident hilang handphone...huhu!!


me n pengantin...

(*muka aku xbape ceria kannn...sedey kot, kwn baik dh kawin..huhu!!)

wif her lovely husband...




Ni lah pengantin pompuan, merangkap best fren aku=)



Ewin ni bkn best fren aku jek, tap jiran aku gak...umah dia n umah aku beza 3 lorong jek. So, ms wedding dia tu, selain jumpa kwn2 lama, jumpa gak la ngan jiran2 yg lain... Kalo jmpa kwn2 lama, cam biasela...brpeluk2, tnya kabar then dyorg akn tnya soklan keramat.."ko, bila lg piza?"...dgn muka selmba aku jwb.."ntah lah, jodoh ajal maut tu sume kat tgn Tuhan, Dia jek yg tau aku ni nak kawin biler, korang doa kanlah aku cpt2 kawin yer".. sume terdiam, teruja kot ngan ayat2 aku tuh...hehehe!! but, seriously that words come from bottom of my heart...berkat doa korang...kawin la aku nih=)


Tu cite jumpa kwn lama..bab trjumpa jiran2 lama pun ade issue gak ms keja kawin nih! Nak di jadikan cite, aku trsrmpak ngn bekas cikgu ngaji...huhu!! "ni, piza ank hassan kan?" "a'ah mkcik ain", aku jwb. "Ya Allah, ko dah besor!"...hehehe,aku gelak. "Ko, dah kawin blom?" Makcik ain pun tnya soklan keramat tu gak! "Blom, blom smpai seru!", aku jwb... Dpt lah borak dlm 10 mnt b4 mkcik ain n husband dia nak mnjamu selera.. 9 mnit petama, ktorng borak psl kawin! Belen 1 mnit tu, br tnya kabar (dia br tringat kot..hehe!!)



Anway, Selamat Pengantin Baru Ewin n Bob. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat dan semoga hidup kalian diberkati oleh Allah S.W.T. Amin=)





* Jgn lupa bincang ngan Bob...amik PruBSN Takaful ngan aku..aku dah cop satu keturunan ko tau...hehe!!



















3 comments:

ShinZira said...

MMGLA JODOH DI TANGAN TUHAN.. TP KALAU DA ADA KAT DEPAN MATA, BUAT APE NK TUNGGU LAMA2

fiza said...

senang jek ko ckp ek...

jodin said...

eleh, ckp je tade, ktrg sume tau kak fizaa. hehe! ;p